Rock

Speak On It - Rodney O - What U Gotta Say (CD, Album)

08.11.2019  08.11.2019


Download Speak On It - Rodney O - What U Gotta Say (CD, Album)
1997
Label: New Quest Records - 54222-2 • Format: CD Album • Country: US • Genre: Hip Hop •


Sitemap

My Sundown, The Old - Trench Fever - Saturday Night Trench Fever (CD), Wild Pathway Favourites - Hornweb Saxophone Quartet - Universe Works (Vinyl, LP, Album), Så Går Tiden Med Dét - Ib Grønbech - Så Går Tiden Med Det (Vinyl, LP), Slayer - Reign In Blood (Vinyl, LP, Album), The Vagabond - Claude François - His Hits In English (Vinyl, LP), I Cant Quit You Baby - Led Zeppelin - BBC Sessions (CD, Album), Infinity - Unknown Artist - Synergy - 12 Electrifying Hits (CD, Album), Spaceships, El Bimbo - SaxnDrawbars - Partymusic For Skyscrapers (CD, Album), Con Descaro - La Brujha - Dicen por la calle (CD), Handsworth Revolution - Steel Pulse - Handsworth Revolution (Vinyl, LP, Album), Le Petit Bricou - Les Quatre Barbus, Lucienne Vernay - Je Suis Un Petit Garcon (Shellac), I Want To Talk About You - John Lee Hooker - Youre Leavin Me, Baby (Vinyl, LP, Album), Panne Sèche (Halloween Remix) - Polo (8) - Panne Seche (Vinyl)

8 Comments

  • Malaran Reply
    Find album reviews, stream songs, credits and award information for What You Gotta Say? - Rodney O on AllMusic - /
  • Mausar Reply
    Rodney O, Joe Cooley - What U Gotta Say - myrtfissahumbbisiglotplalistduptivol.xyzinfo Music. Skip to main content. Try Prime CDs & Vinyl Go Search EN Hello, Sign in Account & Lists Sign in Account & Lists Orders Try Prime Cart. Today's Deals Your myrtfissahumbbisiglotplalistduptivol.xyzinfo Gift Cards Help Whole Foods Registry Sell Disability Customer Support. Amazon Music Unlimited Prime 5/5(1).
  • Nikomi Reply
    Jun 06,  · CD 2: 1. Can’t C Me (featuring George Clinton) 2. Shorty Wanna Be A Thug 3. Holla At Me 4. Wonda Why They Call U Bytch 5. When We Ride (featuring Outlaw Immortalz) 6. Thug Passion (featuring Jewell, Dramacydal, Storm) 7. Picture Me Rollin’ (featuring Danny Boy, Big Syke, CPO) 8. Check Out Time (featuring Kurupt, Big Syke) 9.
  • Maura Reply
    We're party got started around. We start our own beer store to Bubba's. looks like we're gonna need a little more hydration. We're the designated driver is so many and Sunday's way gotta get back for the party Ends P-I-e RUN be. Koss Pontiac he's underneath the make tracks Make the wheel spin down to the quick second back again. B E W R U manon.
  • Mazuzahn Reply
    niggas Gotta listen to these Cuz I'm tellin you man they ain't nothing else to talk about the same shit every motherfuckin album, I don't give a damn how many he Fuck New York. Rodney O. and the truth was distorted My peers on the West won't speak up, so I will Rodney O & Joe Cooley goin for the kill The crew of two don't care if we cause.
  • Jusar Reply
    Yeah It's Rodney O Back up in your ear hole Gonna take you on a little ever slow So ah, turn me up in my headphone So I can hear what I'm sayin' Yeah Time to bust back For another rhyme workshop What rhyme's that Beat tighter than a knot if it's on then it's on First let me say that if you got drama It's best that you say that I'm only here to bring to funk ya If you don't like what you hear.
  • Ararg Reply
    Speak On It Lyrics: Good Lord, I wanna thank you / For waking me up, to see another / New day, I've never seen before / Forgive me for my sins, whether they / Be by word, thought, or deed / Omission.
  • Gardarg Reply
    Rodney O: What U Gotta Say CD*New Quest Records*90's Gangster Rap*OOP*Rare*. Condition is Like New. Shipped with USPS Media Mail.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *